Rok poté


Rok poté

January 30, 2016

Rok poté

Rok uběhl jako voda a já bych vás chtěl seznámit s tím, co se za tu dobu událo, co se neudálo a co se udá. Minulý rok v lednu jsem vstoupil do preprodukční fáze a začal to myslet s výrobou SUBSEQUENTED vážně. V této fázi jsem byl až do června, kdy jsem si poprvé začal osahávat Unity, Blender a Adventure Creator. Zjišťoval jsem, jak vše funguje a učil se s programy pracovat. Naplno jsem ale rozjel produkci až v polovině října, kdy jsem měl celé white-box prostředí hotové (a mnou odsouhlasené), a začal jsem znovu vše předělávat naostro.

Plán z předchozího příspěvku (tři měsíce za mnou) se mi daří plnit a stále směřuji k tomu, abych do konce 2Q 2016 dodělal prototyp. V příštích pár měsících bych také chtěl hru začít prezentovat na herních fórech a získat tak důležitou zpětnou vazbu od komunity.

A co jsem se naučil za poslední rok? Že nic není tak jednoduché, jak se zdá. Musíte mít trpělivost, ale co je hlavní, musí vás to bavit. Kdyby mě to nebavilo, nikdy bych tak daleko nedošel. A to vím, že jsem teprve na začátku:D A je to taky ohromná zábava!

Co mě čeká? Dokončit prototyp:-) Konkrétněji dodělat herní logiku, animace, NPC, dialogy, hádanky, zvuky, hudbu... Ano, já vím, jsem teprve na začátku.

Díky Unity, Adventure Creatoru a Blenderu za mnoho krásných hodin strávených čtením manuálů, nakoukáváním tutoriálů a vůbec užíváním si té pravé zábavy!

A protože každá sci-fi point and click adventura má své toalety, i SUBSEQUENTED bude takovou lokaci mít. Zde je pár fotek z průběhu vývoje této lokace.

Původní white-box návrh:
 


Návrh se trošku změnil a přidal jsem textury:
 


Přidal jsem pár předmětů a upravil textury:
 


Po pár hodinách s Blenderem a hrátkami s nasvícením:

 



S toaletami ještě nejsem úplně spokojen, ale stále se učím!

Jakub


BACK